לבחור נכון מוסיקה לאירועים

זה האירוע שלי ואני אשים איזה מוזיקה שבא לי… אם המחשבה הזו חולפת לכם בראש, אז כנראה שאתם לא בכיוון הנכון. זהו המתכון הגרוע לכישלון מוסיקלי אשר ישפיע על האירוע כולו ויגרע ממנו. מוסיקה לאירועים אמורה לחזק את האירוע, להוסיף לו עומק, ריגוש, ושמחה. המוסיקה משתלבת בצורת שונות והיא חלק בלתי נפרד מהצלחת האירוע. אך בחירות מוזיקליות לא נכונות עלולות להרוס. אפשר לבטא את הטעמים המוסיקלים  האישיים באירוע, אך בצורה הנכונה והקונטקסט הנכון.

בחירת מוסיקה לאירועים

ישנם שני פקטורים מרכזיים בבחירת מוסיקה לאירועים, אך שלא תטעו אין מדובר בדבר פשוט. הרכבת התכנית המוזיקלית היא אחד האתגרים הגדולים של תקליטנים. ונראה שהניסיון והיכולת לקרוא את הקהל, הם אלו התורמים לבחירה נכונה ומתאימה – הפקטורים המרכזיים הם אפיון הקהל ואפיון האירוע.

בהתאם לכך יש קודם כל לבחון באיזה סוג של אירוע מדובר. מוסיקה יכולה ללוות את כל סוגי האירועים. אך לכל אירוע ישנו אופי אחר. ישנו הבדל בסגנון המוזיקלי בין מוסיקה לברית לבית מוסיקה לחתונה. ולא מדובר אך ורק על סגנון, ישנם גם שירים מסוימים המתאימים בתור שירי חתונות או שירי יום הולדת.

הפקטור השני הוא הקהל, וזהו הפקטור המשמעותי והבעייתי ביותר. ניתן לאפיין קהלים בצורות שונות, למשל קהל גברים לעומת קהל נשים. קהל של ילדים או קהל של מבוגרים. קהל של חילוניים לעומת קהל של דתיים. אפילו ישנם אפיונים עדתיים, ובאירועים מסוימים ישנו ביקוש גדול למוסיקה המאפיינת את העדה.

אך כאשר מנסים לאפיין את הקהל, מגלים שלא ניתן לאפיין אותו בצורה בינארית. הקהל אינו מקשה אחת, אלא מעורב מאוכלוסיות שונות. אם זו מוסיקה לאירוע חברה או מוסיקה לחתונה, ניתן לצפות לקהל מגוון הכולל בני גילאים שונים, עדות שונות וטעמים מוסיקליים שונים.

מוסיקה לאירועים – לכוון אל המיינסטרים

עצת הזהב בבחירת מוסיקה לאירועים היא לכוון אל המיינסטרים, אלא אם כן מדובר בקהל נישתי מובהק. רוב האירועים הם אירועים בעלי קהל מעורב, ונהוג לערב בהם להיטים עכשוויים, לצד קלאסיקות ישנות. זה מתאים בחתונות, בר מצוות, מסיבות עובדים ורוב סוגי האירועים.

אם יש לכם שירים אוהבים או שירים בעלי משמעות עבורכם, אתם יכולים להיפגש עם התקליטן ולהעלות בפניו את השירים שתרצו באירוע. אך איננו ממליצים לנסות לקחת שליטה על רשימת ההשמעה. התקליטן מביא איתו ניסיון בתחום והוא יודע להתאים את המוסיקה לכל קהל.

בחירת מוסיקה לאירועים אינה דבר פשוט. לכוון אל המיינסטרים זהו הכיוון הכללי. תקליטנים מגיעים לאירוע מוכנים והם יודעים איזה מוסיקה לנגן. וככל שיש להם ניסיון רב יותר, הם קולעים למטרה בצורה טובה יותר ומצליחים להביא עניין ושמחה לאירוע. אבל עבודתו של תקליטן אינה מסתיימת בהכנת רשימת השמעה. התקליטן כל הזמן קשוב לקהל, ומתאים עבורו את הסגנון המוזיקלי. זוהי ממש תקשורת לא מילולית המתנהלת בזמן אמת.

נוספו לאחרונה

בוחרים נכון

מוצאים תקליטן בקלות ובמהירות

מקבלת הפנים ועד רגעי השיא על רחבת הריקודים, תקליטן לאירוע מסייע לתת צבע ועומק לאירוע. התקליטן מגביר את השמחה ומעצים את הרגשות, והוא ציר מרכזי באירוע. בחירת תקליטן לאירוע מעולם לא הייתה קלה יותר.

האתר מרכז עבורכם את מיטב התקליטנים המובילים בישראל. תקליטנים לכל מטרה ואירוע, עם ניסיון שמדבר בעד עצמו.

תקליטנים מקצועיים
מחירים אטרקטיביים
פריסה ארצית