כמה עולה תקליטן לחתונה

תקליטן לחתונה

השאלה כמה עולה תקליטן לחתונה היא אחת משאלות ה“כמה עולה“ הרבות שתשאלו בתקופה העמוסה של ארגון החתונה. בכל זאת יש לכם תקציב, ויש לכם משימות רבות להשלים עם התקציב הזה. כך שאין ספק שעליכם להיות בשליטה ולתכנן היטב את ההוצאות.

מבחינת מחיר תקליטן לחתונה, ניתן לדבר על טווח המחירים של 4000-8000 שקלים כטווח מחירים סביר. אך איננו יכולים להתחייב על מחיר זה. ישנם גורמים שונים המשפיעים על העלויות, והמחירים יכולים לחרוג מטווח זה באופן משמעותי. אז מה משפיע על עלויות התקליטן?

עונת החתונות

אפשר להתחתן בכל השנה, אך התקופה שבין חודש מאי לחודש אוקטובר נחשבת לעונת החתונות בישראל. זוהי תקופה עמוסה עבור אולמות האירועים וכל נותני השירותים בתחום. כך שסביר להניח שלתקליטנים בכלל לא יהיה זמן לענות לכם על השאלה כמה עולה תקליטן. וכאשר הביקוש גבוה, כך גם המחירים צפויים להיות גבוהים יותר מבשאר חודשי השנה.

וגם במסגרת עונת החתונות, ישנם ימים הנחשבים למבוקשים יותר. ימי חמישי הם הימים המבוקשים ביותר עבור חתונות, והם בדרך כלל מוזמנים חודשים רבים מראש.

משך האירוע

השאלה כמה עולה תקליטן תלויה גם במשך האירוע.

חתונות סטנדרטיות בדרך כלל מתחילות בשעות הערב המוקדמות, לקראת השקיעה. ומסתיימות בדרך עוד לפני חצות הלילה. אך לא כולם מתחתנים בחתונות סטנדרטיות, ובמקרים רבים הריקודים נמשכים עד השעות הקטנות של הלילה. אם יש הרבה אורחים צעירים המתלהבים על רחבת הריקודים, לא תרצו לעצור את החגיגה באמצע. תקליטנים צפויים לגבות תוספת מחיר על השעות הללו.

גודל ואופי האירוע

בחתונה הממוצעת ישנם כ 250-350 איש. אך מנגד ישנן חתונות אינטימיות מול קהל אינטימי מצומצם של 100 איש, וגם חתונות של 1000 איש. אופי האירוע וגודל האירוע גם כן משפיעים על עלות התקליטן. ככל שהאירוע גדול יותר, הוא גם מתפרס על פני שטח גדול יותר. ומבחינה טכנית התקליטן נזקק להביא יותר ציוד לאירוע.

תאורה, אפקטים וציוד נוסף

בימינו תקליטנים מספקים לכם הרבה יותר ממוזיקה. ולכן גם השאלה כמה עולה תקליטן מושפעת מחבילת השירותים שתזמינו מהתקליטן. מלבד המוזיקה נהוג לשלב גם תאורה המוסיפה לאפקטים והאווירה באירוע. אולמות האירועים בדר כלל מציעים גם תאורה, אך בסיסית ומוגבלת. מהבחינה הזו התקליטנים מביאים יותר ערך. ויתכנו עוד אפקטים נוספים כמו מכונות עשן, מסכי ווידאו והפתעות שונות.

באופן כללי אלו הם הדברים המרכזיים המשפיעים על השאלה כמה עולה תקליטן. ההמלצה שלנו היא קודם כל לחשוב מהן הציפיות שלכם מהאירוע, ואחר כך לפנות לתקליטנים ולקבל מהם הצעות מחיר. התקליטנים מקפיצים ומרגשים את כולם באירוע, ויש להם חלק מכריע בהצלחת האירוע. לכן זכרו כי המחיר הוא שיקול אחד מיני רבים, ואינו מצדיק התפשרות על איכות וניסיון.

נוספו לאחרונה

בוחרים נכון

מוצאים תקליטן בקלות ובמהירות

מקבלת הפנים ועד רגעי השיא על רחבת הריקודים, תקליטן לאירוע מסייע לתת צבע ועומק לאירוע. התקליטן מגביר את השמחה ומעצים את הרגשות, והוא ציר מרכזי באירוע. בחירת תקליטן לאירוע מעולם לא הייתה קלה יותר.

האתר מרכז עבורכם את מיטב התקליטנים המובילים בישראל. תקליטנים לכל מטרה ואירוע, עם ניסיון שמדבר בעד עצמו.

תקליטנים מקצועיים
מחירים אטרקטיביים
פריסה ארצית