איך לבחור תקליטן לאירוע

מתכננים אירוע? תקליטן הוא אחד מאבני הייסוד של האירוע, וניתן להגיד זאת על כל סוג של אירוע. התקליטן מסייע לתת את הטון לאירוע, ליצור את האווירה וכמובן להקפיץ את מצב הרוח על רחבת הריקודים. אם אתם מחפשים את התקליטן הנכון לאירוע שלך, יש לחשוב על מספר דברים כדי להגיע לתוצאות הטובות ביותר.

סוג האירוע

הדבר הראשון והחשוב ביותר הוא לבחור תקליטן לאירוע בהתאם לאופי האירוע שלכם. יש לבחור בתקליטן בעל ניסיון באירועים בעלי אופי וקהל אורחים דומים.

לכן בתחילת כל החיפוש, חשוב להגדיר את אופי האירוע והקהל שאליו הוא פונה. האם מדובר באירוע לעובדי החברה? האם זה תקליטן לחינה או אולי מסיבת בת מצווה לילדי הכיתה? אלו הן רק כמה דוגמאות הממחישות כיצד כל אירוע הוא בעל אופי אחר ומתנהל מול קהל אחר.

עבודתו של תקליטן היא לא ללחוץ על כפתור הפליי, עליו להרגיש את הקהל ולשלוט בו בעזרת המוזיקה. תקליטן שזכה למוניטין במסיבות ילדים ונוער, עשוי להתגלות כלא מתאים עבור אירוע החתונה. וגם להפך.

תפקידו של התקליטן באירוע עשוי להיות שונה. באירועים מסוימים תקליטן שולט על גזרה מצומצמת של רחבת הריקודים, ובאירועים אחרים התקליטן הוא זה המנהל את האירוע. לכן תמיד חשוב לבחור את התקליטן בעל הניסיון המתאים.

לבחור תקליטן לאירוע בהתאם לגודל האירוע

מלבד סוג האירוע, האירועים השונים נבדלים גם בגודלם. ישנם אירועים של 100 איש, אירועים של 500 איש ואירועים של אלפי אנשים. כפי שכבר אמרנו, התקליטן צריך להרגיש את הקהל ולנהל מולו תקשורת שאינה מילולית. וישנו הבדל משמעותי בין קהל קטן לקהל גדול. לכן כאשר מחפשים תקליטן לאירוע, חשוב לחפש תקליטן בעל ניסיון מול קהל באותו סדר גודל.

גם מבחינה טכנית יש להניח כי יידרש יותר ציוד עבור אירועים גדולים, ולא כל תקליטן מחזיק בציוד המתאים.

סגנון מוזיקלי

יש הרבה דברים שאפשר להגיד על הסגנון המוזיקלי, וכנראה שזה נושא למאמר בפני עצמו. אך ישנו קשר ישיר בין בחירת תקליטן לאירוע לבין סגנון מוזיקלי. בתור כלל עליכם לזכור כי על התקליטן לכוון אל המיינסטרים, על מנת שכולם יוכלו להשתלב וליהנות. אך עדיין כל קהל נזקק להתאמה אישית, וזוהי האמנות של התקליטן.

ישנם אירועים בהם נדרש סגנון מוזיקלי ייחודי, שלא כל תקליטן מנוסה בו. לצורך הדוגמה תקליטן לאירוע של חרדים יידרש להשמיע מוזיקה חסידית או תקליטן לאירוע חתונה של קהל רוסי נדרש להכיר רבות מהיצירות הקלאסיות של רוסיה, לצד מוזיקה רוסית עכשווית.

לצורך בחירת תקליטן לאירוע, אנו ממליצים לערוך פגישת הכרות עם התקליטן. זוהי ההזדמנות שלכם לספר על האירוע שלכם, וגם לשמוע על הניסיון של התקליטן. כך תוכלו להתרשם ממנו באופן אישי ולדעת האם הוא מתאים עבור האירוע שלכם.

נוספו לאחרונה

בוחרים נכון

מוצאים תקליטן בקלות ובמהירות

מקבלת הפנים ועד רגעי השיא על רחבת הריקודים, תקליטן לאירוע מסייע לתת צבע ועומק לאירוע. התקליטן מגביר את השמחה ומעצים את הרגשות, והוא ציר מרכזי באירוע. בחירת תקליטן לאירוע מעולם לא הייתה קלה יותר.

האתר מרכז עבורכם את מיטב התקליטנים המובילים בישראל. תקליטנים לכל מטרה ואירוע, עם ניסיון שמדבר בעד עצמו.

תקליטנים מקצועיים
מחירים אטרקטיביים
פריסה ארצית